مجموعه مقالات علمی پژوهشی مدیریت
مجموعه مقالات علمی پژوهشی مدیریت

مجموعه مقالات علمی پژوهشی مدیریت

( مدیران فردا )

بازاریابی شبکه ای

8 دلیل شکست در بازاریابی شبکه ای 
  ( رندی گیج )

هشت دلیل عدم موفقیت در این تجارت

1- کار را جدی نمی گیرند بازاریابی شبکه ای را شغل نمی دانند چون سرمایه اولیه کم است تصور رسیدن به سود بالا را ندارند.

2- به بازاریابی شبکه ای شک دارندهر وقت سود اول آمد مطمئن می شوم هر وقت سود فعالیتی گرفتم شکم برطرف می شود.این کار جواب نمی دهند.
3- زمان اختصاص نمی دهند برای تسلط روی کار زمان نمی گذارند همیشه آخر جلسات می رسند و بد قول می شوند وقت خود را بیهوده سپری می کنند


4- تنها به فکر پول گرفتن هستند صبور نیستند عجله می کنند. به فکر رشد سریع هستندفکر می کنند خیلی سریع پولدار می شوند .

5- تمرکز ندارند برنامه ریزی مدون و درست ندارند همه کارها را با هم و ناقص انجام می دهند

6- آموزش را جدی نمی گیرند به هدف، تعهد و ... به دید مسخره نگاه می کنند در جلسات آموزشی شرکت نمی کنند با لیدر خود مشورت نمی کنند.

7- به فکر آینده و سازمان خود نیستند به خود فکر می کنند تا دیگران انفعلا فعالیت کرده و دنبال سود شخصی هستند از اصول سیستم پیروی نمی کنند

8- هدف ندارند خواسته سوزان ندارند انگیزه عبور از موانع را ندارند با چند بار نه شنیدن کنار می کشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.